Mama met Missie jaaroverzicht 2018

2018

Wow, wie had dat gedacht. Toen ik in mij dit jaar begon met bloggen wilde ik in eerste instantie alleen mijn verhaal ‘het leven van een thuisfronter’ delen. Nu, bijna acht maanden later, zijn er heel veel thuisfronters die, net als ik, hun verhaal delen op Mama met Missie.

Wat super fijn dat we elkaar gevonden hebben, dat we deze verhalen kunnen delen. Dat we met een lach en een traan kunnen terugkijken op 2018. Wat ben ik dankbaar dat dit niet alleen mijn missie is, maar ook die van jullie! Dat wij, thuisfronters, samen werken voor erkenning en herkenning voor het militaire thuisfront!

Trots op jullie allemaal!

Enorm trots ben ik op je! Op jou, die deze kerst en oud en nieuw zonder haar man zit. Op jou, jij moeder die al 109 nachten op rij haar kinderen alleen naar bed brengt. Op jou, jij vader die elke dag zijn kinderen naar school brengt, omdat jouw vrouw op oefening is. En op jou, moeder, die je zoon laatst weg bracht voor een missie van vele maanden. Wat denk ik elke dag aan jullie en wat ben ik enorm trots op jullie!

Mama met Missie gaat hard, heel hard! Inmiddels kan en doe ik het niet meer alleen. Gelukkig, want wat een toppers werken er keihard om met grote regelmaat mooie blogs, creatieve ideeen en alle socials de wereld in te krijgen. Ik ben enorm dankbaar voor alle vaste bloggers die hun verhaal willen en durven te vertellen. Die ons een inkijkje geven in hun dagelijks leven, zodat jij herkenning vindt. Wat super gaaf ook dat er regelmatig thuisfronters een gastblog schrijven zodat ook hun verhaal gehoord en gelezen wordt!

Een speciale shoutout naar Nina en Renske. In de afgelopen maanden spreken wij elkaar letterlijk dagelijks. Wat begon als hulp met de socials en een samenwerking voor kaarten is uitgegroeid tot heel veel meer. Zonder deze meiden draait Mama met Missie niet. Daarom zal Mama met Missie in 2019 niet verder gaan als ‘ik’, maar als ‘wij’.

Team Mama met Missie!

Klein overzichtje van 2018 doen?
In mei startte Mama met Missie. Sinds juli ging het in hard tempo. Aan het einde van de zomer kwam kwamen er 4 vaste bloggers het team versterken. Nina is sinds september Instamanager en wow, de cijfers! In november kwam Renske ons team versterken en eindelijk zijn er nu ook kaarten speciaal voor thuisfronters op de markt!

Ook hebben we inmiddels twee uitnodigingen ontvangen om in Den Haag te praten over het thuisfront. Dit is natuurlijk wel super gaaf! Waar wij ook enorm van genieten en heel waardevol vinden is het contact met jullie. De persoonlijke verhalen, reacties op blogs of reacties op elkaar bijv. op insta. Dit geeft ons meer en meer het gevoel dat wij met elkaar 1 front vormen: HET THUISFRONT!

2018 in cijfers

2 uitnodigingen in Den Haag
3 musketiers
5 vaste bloggers
75 blogs
101 volgers op Twitter
347 volgers op Facebook
1.004 volgers op Instagram
1.637 keer het best gelezen blog
2.000+ unieke bezoekers per maand
15.375 unieke bezoekers van de website in 2018
oneindig veel liefde voor jullie en ons gezamenlijke doel!

Maaarrrrrrr lieve thuisfronters, wij zijn er nog lang niet! Wij hebben nog zoveel moois en creatiefs voor 2019 op de agenda. Met elkaar maken wij het thuisfront groot! Dus heb je ideeen, aanvullingen of wensen? Kom maar door!

2019

Wat 2019 ons gaat brengen blijft natuurlijk altijd nog de vraag. Wel hebben we plannen, veel plannen!

• In januari mogen we naar Den Haag om hier een gesprek te hebben met minister Bijleveld.
  • De aftelslinger komt begin 2019 op de markt.
  • Er komt zeker een meeting in het eerste kwartaal!
  • En met kerst 2019… niemand mag met kerst alleen zijn right?!

Top 5 best gelezen blogs van 2018

1. 35 dingen die je niet moet zeggen tegen de vrouw van een miliair
2. Ik trouw nooit een militair
3. Leven met, en zonder mijn militair
4. 50 tinten groen
5. Accepteren

Wist je dat je ALLE blogs terug kunt lezen op de pagina ‘Nieuw online’ ?

Wil jij nooit meer een blog missen? Schrijf je dan snel in voor de nieuwsbrief op de homepage en krijg als eerste de nieuwste blogs in jouw inbox!

Dankjewel lieve thuisfronter! Dankje dat je mee leest, mee denkt, mee schrijft. Op naar een 2019 waarin we met elkaar werken aan erkenning en herkenning voor en door het militaire thuisfront! Yes we can!

Liefs Mama met Missie

Dit vind je misschien ook leuk...

1. Gwennie schreef:

Echt zo trots op ons allemaal!! Ik ben dan niet meer op FB, maar ik denk nog heel veel aan jullie… #kanjers